השר איתמר בן גביר: "יש ירידה באכיפה הבררנית"

    המהדורה המרכזית No Comments on השר איתמר בן גביר: "יש ירידה באכיפה הבררנית"

    השר איתמר בן גביר ב'מהדורה המרכזית': "ראינו שניתן לפנות את איילון בלי לשבור גולגלות. אפשר לראות ירידה בשימוש במכת"ז בציבור החרדי. המדיניות שלי היא שיוויונית, היא מתחילה לחלחל. כעו"ד ראיתי את האכיפה הבררנית נגד חרדים ובשכונת גאולה. המדיניות משתנה

    צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר איתמר בן גביר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "המדיניות שלי היא, היות ואי אפשר לשים שוטר בכל קרן רחוב – שהציבור יתחמשו. אני מקל את הנחיות הנשק בניגוד לשר הקודם. אפשר לראות, אחרי פרישת עמי אשד, אפשר לראות שניתן לפנות את איילון בלי לשבור גולגלות. אפשר לראות ירידה בשימוש במכת"ז בציבור החרדי. המדיניות שלי היא שיוויונית, היא מתחילה לחלחל".

    "כעו"ד ראיתי את האכיפה הבררנית נגד חרדים ובשכונת גאולה. המדיניות משתנה. אמרתי לחברים שלי בכנסת, עילת הסבירות זה פיסטוקים, הרבה מהם מסכימים עם עילת הסבירות ולמרות זאת מתנגדים. צריך להעביר את כל חוקי הרפורמה".

    לגבי המגזר הערבי: "המשטרה מאוד חסרה, אלפי שוטרים התפטרו, אנשים ערכיים ומוסרי נפש. פעלתי לגיוס נוסף, ולהעלות להם יותר מאלף שקלים במשכורת. יחד עם זאת צריך להכניס את השב"כ. אנחנו צריכים להיות חזקים וללכת עם האמת שלנו מול היועצת המשפטית לממשלה, היא תוקעת מקלות בגלגלים. להכניס את השב"כ, עונש מוות למחבלים ועוד דברים שהיא עוצרת בטיעוני מניעה משפטית".

    "הציבור שלנו תומך בכל החוקים הללו, צריך להתקדם עם חוקי הרפורמה מבלי לפחד. למרות שהם לא איתנו היום, אני רוצה לתת קרדיט להצלחת 'עוצמה יהודית' למיכאל בן ארי וברוך מרזל. המפלגה שלנו חיה ובועטת ופועלת ברשויות המקומיות".

    האזינו



    0 תגובות